2014年8月28日 星期四

韓國炸雞양념 치킨


終於.....終於我都頂唔順要自己整炸雞!因為真係好掛住韓國嘅美食~雖然不能百分比一樣韓國嘅味道,但都可以頂得一下!!出面貴到我不唔捨得食,點解可以咁貴有冇人可以話我知???
今次就整咗有辣有唔辣,原味芝士味同茄汁韓醬味,上面D大蔥忘了事先準備浸凍水,所以沒有彎彎的~不要學我T^T,這次的步驟相片沒有很多,因為炸野過程好危險,D油好滾,差D彈到塊面,嚇C我,大家將就下,Sorry!><"



醃雞材料:
雞鎚6件(雞翼都可以)
鹽一湯匙
雞粉半匙
黑胡椒適量
薑蓉一小匙

萬字醬油1湯匙
味琳1湯匙

油1湯匙
大蔥少許

炸漿材料:
雞蛋1隻
面粉或炸粉90g
水50g
盬少許

茄汁韓醬味材料:

韓國辣醬1湯匙
茄汁3湯匙
水1湯匙
糖1小匙


萬字醬油真係比較香濃,用嚟醃肉好入味!
味琳係日本料理酒,用嚟醃肉可去雪味之餘,整sukiyaki(壽喜燒)放湯亦可!


步驟:
1.落油滾起轉細火。

     2.雞鎚上炸粉,先上乾粉。

 3.然後上濕粉漿。

4.細火炸至金黃色,待5~8分鐘再翻炸一回會更脆。

5.如果唔鐘意食辣已經可以即刻食,加上芝士粉竟會更好味。
6.茄汁韓醬味,韓國辣醬,茄汁,水,糖加入雞鎚快炒,醬汁與雞鎚完全均勻。
7.上碟,灑上芝麻,大蔥即成。

小tips:
小心炸煮過程油遇到水的話,會彈油。
雞鎚翻炸可以使其更脆口。




沒有留言:

張貼留言